Algemeen

Nieuwe website

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 3 maanden geleden - 9 jaren 5 maanden geleden #7 door
Nieuwe website werd gestart door
Inmiddels staat de nieuwe website in zo verre gereed dat iedereen er in kan en er gebruik van kan maken. Ik zie zelf dat ik ook nog tegen een aantal dingen aan loop, maar wil ook graag jullie ervaring horen en wat er anders mag. Veel dingen kunnen we gelukkig vanuit beheer van de website veranderen, maar niet alles.

Belangrijkste is dat iedereen straks moet kunnen werken vanuit 1 website en dat de website makkelijk voor iedereen te gebruiken is. Als wij het niet kunnen gebruiken, dan komt een "normale" gebruiker er al helemaal niet uit.

Samen met Angel proberen we in zo korte tijd zo veel mogelijk in elkaar te krijgen. Natuurlijk komt er nog veel meer, maar belangrijkste is dat er tussen nu en aantal dagen veel gedaan moet worden.

Dus hoor graag van jullie ook wat er nog gedaan moet worden en wat er veranderd kan worden.
Laatst bewerkt 9 jaren 5 maanden geleden doorietje. Reden: voutje ;)

Please Inloggen to join the conversation.

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 3 maanden geleden - 9 jaren 5 maanden geleden #9 door
Beantwoord door in topic Nieuwe website

Fouten/ aanpassingen in de website Landelijke Demonstratie 2013
  • Statistiekenpagina op het forum - balken aanpassen

Inhaak post op onderstaande reacties:
  • De domeinnaam van landelijkedemonstratie2013.nl komt uit de tijd dat wij op gestaan zijn en dat gebeurde op 25 maart 2013. Dus eigenlijk niet anders dan het oprichtingsjaar van de website/ het initiatief opgestart is.
    D66 gaat toch ook niet elk jaar hun naam wijzigen?
  • Iets wat donker is en je tegemoet knalt?, dat vind ik vreemd. Donker kan misschien wel als duister overkomen, dan geef ik je gelijk. Maar zie het initiatief niet als iets vrolijks of om te zeggen we bouwen een feest. Het had net zo goed een witte website kunnen zijn, maar vanuit de opdracht met de initiatiefnemers is dit het ontstaan van verschillende referenties die bekeken zijn. Belangrijkste is dat we demonstrerend zijn en als je vuur rode letters (zie de kopteksten), dan past een witte website er minder mooi bij. Dus het is bewust dat we vanuit het donker komen.
    Voorpagina is nog lang niet klaar. Er staan nu een aantal artikelen op. Daarnaast wordt het nog verder gevuld met nieuwe artikelen waar ook foto's en filmpjes in zitten. Dus dat komt ook zeker goed. De redactie leest als het goed is ook gewoon mee en zal dit ook meenemen.Wij geven inderdaad aan dat er genoeg mis is met onze kabinet niet zo zeer met de maatschappij, Over de artikelen gaat de redactie meer over dan, daar ga ik niet over.
    Voor overige plekken binnen de site komen er nog genoeg pagina's aan die nog in de maak zijn.
  • De website landelijkedemonstratie2014.nl is actief en stuurt door naar huidige website

Hieronder graag gewoon reacties plaatsen
Laatst bewerkt 9 jaren 5 maanden geleden doorietje.

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 3 maanden geleden #17 door wanrooijron
Beantwoord door wanrooijron in topic Nieuwe website
Veel mensen begrijpen de naam landelijke demonstratie 2013 verkeert , en gaan soms naar 2014 zoeken .(huidige acties ) , Is het mogelijk om mensen die op Landelijke Demonstratie 2014 zoeken , naar jullie website te leiden . Als ze hem zien , zien ze ook de datums van de acties .
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Nightfly

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 3 maanden geleden #18 door aadvanh
Beantwoord door aadvanh in topic Nieuwe website
bij statistieken is mij opgevallen dat er grote zwarte blokken staan met in het midden dan tekst. mij lijkt dat dit smaller mag. zodat er een duidelijk overzicht ontstaat.

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 3 maanden geleden #19 door aadvanh
Beantwoord door aadvanh in topic Nieuwe website
Deze viel mij op bij de login komt er te staan Hallo"naam", behoort dit niet Hallo "gebruikersnaam" te zijn?

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 3 maanden geleden #20 door DebHofman
Beantwoord door DebHofman in topic Nieuwe website
Lieve Mensen,

Na het bekijken van de website moet ik toch eerlijk zijn, aangezien het me erg bezig houdt.
Op het moment dat ik op de hoofdpagina kwam, kreeg ik gelijk een naar gevoel in mijn onderbuik....de donkere layout knalt je tegemoet, maar helaas voor mijn gevoel niet op een positieve manier....ik kan het niet anders omschrijven dan dat het "duister" aanvoelt. Onder de Nederlandse bevolking leven veel spirituele mensen ( wij zijn "volgens zeggen" het meest spirituele land ter wereld) , qua layout schrikt het erg af , wat heel jammer is, aangezien je een 1e indruk maar 1x kunt maken.

Wat ik persoonlijk ook erg jammer vind, is dat er niet een soort "intro" pagina is met bijvoorbeeld het filmpje van Bastiaan, het filmpje laat in 1 klap zien waar wij als groep mee bezig zijn, waar wij voor staan...en zeker een filmpje wat vele mensen zal inspireren. Een andere manier zou zijn om een soort van intro tekst te plaatsen met aansluitend een link om naar de hoofd pagina te gaan. Zo komt de website niet direct over als " wéér een site die vol staat met alles wat er mis is in/aan onze maatschappij" , die zijn er inmiddels meer dan genoeg. Ik persoonlijk denk dat het dus handiger is om deze website púúr voor de acties te houden , mensen motiveren door bijv te vermelden waar, wie en wat.

De manier waarop je hier kunt reageren vind ik wel heel leuk gedaan, alsook het duidelijke overzicht van regio's , provincies etc.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, en het bovenal niet als aanval ervaren...dat is absoluut niet mijn intentie!
Veel liefde en kracht,
Deborah
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Nightfly, Monique, assie55, jeseah, truckertje

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.252 seconden
Joomla templates by a4joomla