Dijsselbloem mag van Velp 'tot aan zijn nek in de stront zakken'

  • Gelderland in Opstand
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #502 door Gelderland in Opstand
Dijsselbloem mag van Velp 'tot aan zijn nek in de stront zakken'

VELP - Jeroen Dijsselbloem kreeg zaterdagmorgen de volle laag toen hij, in het kader van de verkiezingscampagne van de Partij van de Arbeid, in het centrum van Velp een voorbijganger een rode roos wilde overhandigen.

"Ik hoop dat je tot aan je nek in de stront zakt", werd de minister van Financiën te verstaan gegeven. "Welkom in Velp", klonk het daarna gevat uit de mond van een plaatselijke partijgenote die hem op zijn rondtocht begeleidde.

Reality check
​Dijsselbloem lachte er om. "Campagnevoeren is soms confronterend. Ik beschouw het als een goede 'reality check'. Maar gelukkig overheersen de leuke gesprekken."

Banen en banken
​Dijsselbloem sprak na zijn rondgang over werk, armoedebestrijding, de IJssellijn, zorg, investeringen en de betrouwbaarheid van banken. Over het creëren van banen zei Dijsselbloem dat de regering de werkgelegenheid in Oost-Nederland terug wil brengen naar het oude niveau, voordat er 6.000 banen verloren gingen.

En de banken? Die moeten nu echt gaan oppassen. "Ik ga ze op orde brengen. Steviger maken, eisen stellen, bonussen beperken. Zodat ze, zoals het hoort, weer dienstbaar worden aan de samenleving."




www.gldstemt.nl/gemeenten/rheden/dijssel....UyaxxRZJFTE.twitter
Bijlagen:
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden doorGelderland in Opstand.

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.224 seconden
Joomla templates by a4joomla