gestoord regime

Meer
10 jaren 1 maand geleden #518 door djangela
gestoord regime werd gestart door djangela
Beste mensen, wat Volkert van der G gedaan heeft is niet juist, maar de rechtbank gaf hem 18 jaar en dat houdt in dat ze hem gewoon los moeten laten hij heeft zijn tijd uitgezeten. Maar nu is er paniek, want hij komt vrij...wet is wet, dan hadden ze vóór zijn proces een wetswijziging moeten doorvoeren, en deze commotie is er nu alleen er een politiek slachtoffer is gevallen, normaal hoor je er niets over, is een politiek (bekend) slachtoffer meer waard dan een "gewoon" slachtoffer? En dan Fred Teeven, de underdog, die het baantje staatssecretaris heeft weten te bemachtigen in de politiek, wat echt helemaal fout is. Eerder gaf ik al aan dat mensen die een baan hebben gehad als officier of politieagent absoluut geen een baan zouden moeten kunnen krijgen in de politiek, omdat dit soort mensen zelf niet zuiver op de graad zijn, zij zijn altijd bevooroordeeld. Die wet zouden ze moeten invoeren maar vriendjes hebben ze ook in de politiek. De nuceaire top hebben we ook voorbij zien komen , Mark Rutten voert een compleet gestoord regime, mensen komen bijna om van de honger en dan zo'n kostbare top, wat heeft dit (ons, de normale burger) weer aan geld gekost?! Ik heb me rot gelachen dat er op één weg twee politie controles staan, hoezo bezuinigen... zijn ze gek geworden?!! Die Mark Rutten moet als minister vertrekken hij maakt nederland kapot! Laat dit soort mensen maar wat van hun eigen salaris inleveren maar dat doen ze niet. Lekker zakken vullen en laat de normale burger het maar uit zoeken. De SP en D66 daar gok ik het meer op ,de oldtimers in nederland moeten in één keer weer belasting betalen ,ja ze ruiken weer geld mensen. En daarna stapt die minister op, wat een hond om dat hij niet helemaal zuiver is, maar gooit nog wel snel even de belasting erop. Mensen kom in opstand als wij als nederlanders dit geen halt toe roepen is de normale burger de sjaak. Het is nog altijd de rijken voor de rijken en de armen voor de armen. Macht, daar teren zij op maar die macht kunnen wij als normale burger ook opbouwen door meer demonstratie te voeren, wegen blokkeren enz. Komop, val verdomme niet in slaap :angry:
u hoort nog van mij, en dat ze mij mischien controleren daar ben ik niet van geschrokken (tenslotte is er geen internetprivacy aangezien iedereen in Nederland in de gaten gehouden wordt) er zal er toch eentje moeten op staan om dit soort gestoorde lui te stoppen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: assie55

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.225 seconden
Joomla templates by a4joomla