Staking Rotonde Joure

Meer
10 jaren 1 maand geleden #426 door Gerdina
Beantwoord door Gerdina in topic Staking Rotonde Joure
Ik wist niet eens dat dit er was ( ik leer steeds meer op internet) Go Jitty! ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ikke

Please Inloggen to join the conversation.

  • Alexander
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden #439 door Alexander
Beantwoord door Alexander in topic Staking Rotonde Joure
Gerdina, Goed om te horen dat je de weg gevonden hebt. In de nieuwe acties zullen we ook steeds meer gaan communiceren via de website.

En Ikke, dat je Jitty was, dat had ik al gelijk door vanaf het moment dat je onder Ikke stond, der zijn genoeg manieren om te zien vanuit welke locatie je aangemeld staat ;)
Maar wanneer jij leert om een ander niet onder uit gaat trappen zal je ook merken dat je het voor jezelf ook veel makkelijker gaat. Belangrijkste is je moet met iedereen samen willen werken en niet onderuit trappen.

Wat er tussen Wim en jou gespeeld heeft weet ik niet, wil het ook niet weten om eerlijk te zijn. Maar jullie hebben nu je eigen groep waar je je op kan richten en of Wim en vanuit Friesland nog een actie komt, dan moet je hun daar vrij in zijn. Binnen Friesland zou het handig zijn als je elkaar kan ondersteunen en helpen.

Maar daar zijn wij niet voor en binnen het forum moeten wij rechtlijnig zijn en dat wij niet accepteren dat iedereen elkaar onderuit trapt, want dan wordt het een zooitje hier. Doe ik bij jou ook niet. Geef eerlijk aan waarom je die ban te pakken hebt.

Het is verstandiger om je eigen punten uit te dragen en daar juist meer kracht achter zetten. Alle discussies die hier staan en het is te onderbouwen is wat anders, maar een onderbouwing stond er niet bij. Wij hebben iedereen gevraagd voor materiaal, als jij je wilt distantiëren kunnen wij daar weinig aan veranderen. Wij hopen op de samenwerking met iedereen. Alleen dan wel zonder onderuit trappen van anderen.

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #442 door ikke
Beantwoord door ikke in topic Staking Rotonde Joure
Ik ga hier niet verder over in discussie, het enige wat ik geleerd heb.. (mod: dat heb je nog niet... maar graag ovr naar andere dingen). Maar goed, ik wil er over op houden, steek mijn energie liever in positieve dingen.
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden doorAlexander.

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.221 seconden
Joomla templates by a4joomla