bedankt actievoerders voor de geweldige opkomst

Meer
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #427 door ikke
Hierbijj wil ik namens Gerdina, Nico & mijzelf iedereen ontzettend bedanken voor jullie opkomst. De opkomst was groot en dankzij de promotie van Nico & Gerdina. (mod: wat niet relevant is, wordt verwijderd!)

Dit moest ik van mijn hart, wellicht zal de moderater of manager van deze site wel weer gaan knippen in bovenstaand stukje. Maar daar laat ik hem vrij in. bovenstaand stuk is gebasseerd op feiten en een ieder te waarschuwen voor fakers binnen facebook.

NU VOOR ALLE ACTIEVOERDERS IN JOURE E.O. WE ARE WATCHING YOU , m.a.w. we weten jullie te vinden met een nieuwe actie. Mochten er mensen serieus geinteresseerd zijn om te actievoeren, prima, meldt je dan aan bij fryske demonstratie 2014 op facebook.

Voor nu: alvast een goed weekend en geniet lekker van de zon.
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden doorAlexander.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Alexander, ietje, Silvia

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

  • Alexander
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden #438 door Alexander
Beantwoord door Alexander in topic bedankt actievoerders voor de geweldige opkomst
Jitty, top wat je in Joure bereikt hebt, daar heeft het niet aangelegen. Was ook niet bang dat jou actie niet zou slagen, maar dat is gelukkig ook de kracht van Facebook geweest.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 1 maand geleden #441 door ikke
Bedankt Alexander voor je compliment. Alleen vind ik dat de actievoerders het grootste compliment moeten krijgen. Zonder hun was dit niet tot een succes geweest. Facebook heeft ons inderdaad mensen gebracht, maar de eigenlijke kracht is om mensen persoonlijk te benaderen!!! Hierdoor wisten we wie er daadwerkelijk kwamen. Via facebook 5 mensen en de overige 55 via mond op mond, wat voor mij al bevestigde dat persoonlijke benadering beter werkt!! Op naar 24 en 25 maart, dan bereidt Friesland weer een actie. Deze actie was pas het begin, het echt werk begint nu.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #444 door Wim Friesland
// verwijderd door moderatie
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden doorAlexander.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

  • Lin81
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #446 door Lin81
Beantwoord door Lin81 in topic bedankt actievoerders voor de geweldige opkomst
Hoi Wim, ik doe het even zo: wij willen dat gezeur tussen jou en jitty niet op de website ze heeft al twee keer een ban gehad en haar wordt de hand niet boven het hoofd gehouden. De onenigheid tussen jullie blijft maar doorgaan en het forum wordt daar voor gebruikt wij vinden dat het daar geen plek heeft en zullen de verwijten over en weer over jullie onderling geschil dan ook verwijderen. Ga privé met elkaar dit oplossen dat lijkt ons de betere manier en de enige oplossing.
Met vriendelijke groet r.v namens ld2013.
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden doorLin81.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #447 door Wim Friesland

Lin81 schreef : Hoi Wim, ik doe het even zo: wij willen dat gezeur tussen jou en jitty niet op de website ze heeft al twee keer een ban gehad en haar wordt de hand niet boven het hoofd gehouden. De onenigheid tussen jullie blijft maar doorgaan en het forum wordt daar voor gebruikt wij vinden dat het daar geen plek heeft en zullen de verwijten over en weer over jullie onderling geschil dan ook verwijderen. Ga privé met elkaar dit oplossen dat lijkt ons de betere manier en de enige oplossing.
Met vriendelijke groet r.v namens ld2013.

Ban is toch een lachertje als je Jitty een ban geeft en ikke laat staan die ook Jitty is, Alexander heeft zelf geschreven op dit forum dat hij zien kon hoe of wat.
Dat gezeur willen wij ook niet maar aangezien jullie de moddergooierij laten staan moet ik wel reageren.
Dat jullie geen rechte lijn trekken bewijst wel dat je mijn vorige post verwijderd waarin ik dingen stel en rechtzet zoals ze zijn en je de moddergooierij van Jitty laat staan. Iedereen kan hier toch zien hoe het hier gaat?

ikke schreef : ..............Knip.........verwijderd door mod ................knip......................

dit staat onder andere al een paar dagen op dit forum.........
Daarnaast, als het nodig is kan ik ook van alles met bewijs uit mails en screenshots recht zetten op mijn eigen pagina(op zijn minst) hoor, gewoon zoals het is. Feiten die iedereen zelf kan beoordelen! Als het nodig is om de dingen op die manier recht te zetten in de toekomst zal dat gebeuren.
Als jullie er niet van gediend waren hadden jullie de moddergooierij er als eerste uitgehaald en niet alleen mijn volledige reply daarop waarin ik dingen rechtzet.
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden doorAlexander.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.276 seconden
Joomla templates by a4joomla