Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem

  • Gelderland in Opstand
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden #493 door Gelderland in Opstand
Beantwoord door Gelderland in Opstand in topic Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem
Misschien moeten we dan maar de handen ineen slaan en de politie gaan mailen?

Ik hoef niet zo nodig iemand aan de grond te nagelen hoor, maar als actievoerders aan alle kanten in de gaten gehouden worden op de weg, dan mag je verwachten dat ze dit zéker ook gezien hebben.

Iedereen mag blij zijn dat dit goed afgelopen is. En F. K., dat is volgens mij de juiste conclusie. Noppes, niks in de kop !!

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #494 door aadvanh
Dit kwam ik tegen wat de politie doet als je het gedrag meld.
"Wat doet de politie?

Na een melding van wegpiraterij neemt, indien nodig, de politie opnieuw contact op met de melder. We trekken na of de melding wel echt is en verzamelen aanvullende informatie. Daarna leggen we contact met de wegpiraat, die we aan de hand van het kenteken kunnen vinden. We confronteren hem of haar met de melding en geven aan hoe ernstig de gevolgen van zijn/haar roekeloze rijgedrag kunnen zijn.

De ervaring leert dat de meeste wegpiraten hun rijgedrag na zo'n telefoontje aanpassen. Mocht dit niet zo zijn, dan neemt de politie hardere maatregelen.

Echte verkeershufters kunnen rekenen op een prent, een bezoekje van de politie of zelfs intrekking van hun rijbewijs.
"
www.politie.nl/mijn-buurt/08/haal-de-wegpiraat-van-straat.html
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden dooraadvanh.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ietje, F K

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 1 maand geleden #496 door ietje
Dank je Aad, denk dat daar zeker wat mee gedaan kan worden. Persoonlijk ga ik voor het laatste !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: F K

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 1 maand geleden #499 door F K
Ik wil ook wel aangifte doen tegen deze chauffeur, maar vraag me af wat het verstandigst is, of individueel aangifte doen of als actiegroep.Graag jullie mening.

Please Inloggen to join the conversation.

  • Gelderland in Opstand
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden #501 door Gelderland in Opstand
Beantwoord door Gelderland in Opstand in topic Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem
Aangezien deze maf de hele actiegroep in gevaar heeft gebracht, denk ik aan een gezamenlijke aangifte.

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 1 maand geleden #503 door F K

aadvanh schreef : Dit kwam ik tegen wat de politie doet als je het gedrag meld.
"Wat doet de politie?

Na een melding van wegpiraterij neemt, indien nodig, de politie opnieuw contact op met de melder. We trekken na of de melding wel echt is en verzamelen aanvullende informatie. Daarna leggen we contact met de wegpiraat, die we aan de hand van het kenteken kunnen vinden. We confronteren hem of haar met de melding en geven aan hoe ernstig de gevolgen van zijn/haar roekeloze rijgedrag kunnen zijn.

De ervaring leert dat de meeste wegpiraten hun rijgedrag na zo'n telefoontje aanpassen. Mocht dit niet zo zijn, dan neemt de politie hardere maatregelen.

Echte verkeershufters kunnen rekenen op een prent, een bezoekje van de politie of zelfs intrekking van hun rijbewijs.
"
www.politie.nl/mijn-buurt/08/haal-de-wegpiraat-van-straat.html


Helaas is deze link alleen voor politie Zeeland en West Brabant.Kan helaas geen link vinden vooor Gelderland Midden.

Groetjes FK

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.261 seconden
Joomla templates by a4joomla