de waarheid

Meer
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #495 door drifter69
de waarheid werd gestart door drifter69
Verlof - vakantie -

Voor wie zijn vakantie nog moet plannen, heb ik hier een suggestie:

Als je echt iets bijzonders wilt meemaken,
wees dan klaar voor avonturen, zoals je het zelf nooit voor mogelijk zou houden.

Denk er eens over na en veel geluk bij het proberen!

1.. Ga illegaal naar bv. Marokko, Pakistan, Turkije, Afghanistan of Irak.

2..Trek je niets aan van immigratieregels, visa, internationale wetten of andere belachelijke voorschriften.

3.. Als je daar eenmaal bent eis je van de lokale overheid
kosteloze medische bijstand voor jou en je hele familie.

4.. Eis dat alle gezondheidswerkers vloeiend Nederlands spreken,en dat in hospitalen en verzorgingshuizen alle voeding klaargemaakt wordt volgens jouw westerse eetgewoontes.

5.. Eis dat alle wettelijke formulieren, aanvragen en
inschrijvingsdocumenten in jouw taal vertaald worden.

6.. Zorg dat je je zonder beperking voortplant.

7.. Wijs elke kritiek op dit onverantwoord kweekgedrag af met de woorden:
"Dit heeft te maken met onze cultuur en godsdienst, daar begrijpen jullie niets van."

8.. Behoud je oorspronkelijke identiteit.
Hijs een grote vlag van je westers land boven op je huis, hang ze voor je raam of aan je auto.

9.. Spreek thuis en in het openbaar alleen Nederlands en zorg ervoor dat je talrijke kinderen hetzelfde doen.

10.. Eis lessen over westerse cultuur in de moslimscholen.

11.. Vraag een plaatselijk rijbewijs en het equivalent van een SIS-kaart.

12.. Rijd met je auto rond zonder verzekering of keuring en beschouw de plaatselijke verkeersregels als uitsluitend geldig voor de autochtonen.

13.. Dring erop aan dat alle lokale ambtenaren, gerechtsdienaars, agenten en iedereen die met je in contact komt, Nederlands leert.

14.. Eis dat jouw vrouwelijke familieleden zich niet moeten bedekken in het openbaar en dat ze geen burka moeten dragen.

HIERBIJ WENS IK JULLIE VÉÉL SUCCES!

Laat IK eens kijken of IK het snap ......

Als U de grens van NOORD KOREA illegaal overschrijdt wordt U 12 JAAR in een werkkamp opgesloten.

Als U de IRAANSE grens illegaal overschrijdt wordt U vastgehouden voor onbepaalde tijd.

Als U de grens van AFGHANISTAN illegaal overschrijdt wordt U doodgeschoten.

Als U de grens van SAUDI ARABIË illegaal overschrijdt zult U worden opgesloten.

Als U de grens van CHINA illegaal overschrijdt wordt ernooit meer iets van U gehoord.

Als U de grens van VENEZUELA illegaal overschrijdt zult U worden gebrandmerkt als spion en je lot is bezegeld.

Als U de grens van CUBA illegaal overschrijdt zult U - tot uw dood- in een politieke gevangenis worden geworpen.

Als U de grens van NEDERLAND illegaal overschrijdt dan krijg je:

· een hotelkamer
· een advocaat
· gratis rechtsbijstand
· steun van het centrum voor gelijke kansen
· politici die je er toe aanzetten tot burgerlijke ongehoorzaamheid
· een baan
· een rijbewijs
· sociale verzekeringskaart
· bijstand
· huurtoeslag óf een lening voor het kopen van een huis
· gratis onderwijs
· gratis gezondheidszorg
· honderden euro's aan waarde voor het afdrukken van documenten en brochures in je eigen taal
· het recht op het voeren van de vlag van je land tijdens het protesteren, omdat je vindt dat je niet met genoeg respect wordt behandeld
· en als je weer remigreert (dus teruggaat naar je geboorteland) krijg je ¤ 1.000.

Nee, IK discrimineer niet, wilde alleen maar kijken,
of IK het allemaal wel goed snap..... nou echt niet ...
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden doordrifter69.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: truckertje

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #497 door aadvanh
Beantwoord door aadvanh in topic de waarheid
Waarom wil je dit doen. Wat wil je hiermee bereiken?

Dit is het verdeel en heers spel. We zouden met zijn allen moeten samenleven en niet in groepen moeten worden verdeeld.
Want hoe een niet autochtone nederlander zich aanpast en ook al is deze hier geboren en getogen toch zal deze na 50 jaar nog steeds als de buitenlander worden gezien en zijn kinderen ook.
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden dooraadvanh.

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 1 maand geleden #498 door drifter69
Beantwoord door drifter69 in topic de waarheid
zie nu eens in wat er in het buitenland gebeurd als ik daarheen zou gaan met deze eisen!
zie dan ook eens in wat een persoon die hierheen komt hier allemaal krijgt toegewezen!
dacht je nu werkelijk dat wij de zelfde rechten in het buitenland krijgen als dat volk hier krijgt?
ik ben geen rassist zoals ook onder aan de brief staat maar dit is wel wat er hier in nederland gebeurd

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 1 maand geleden #500 door aadvanh
Beantwoord door aadvanh in topic de waarheid
Ik begrijp wat je bedoeld. Alleen neemt dat niet weg dat er door zulke vergelijkingen in nederland verdeeldheid word gezaaid. En de autochtone nederlander ziet niet of een iemand een allochtone nederlander (bijv. de mensen die heb gesproken denken dat de prinses Amalia of w.a. een autochtoon is en dat is niet zo)is of een door de overheid bestempelde illegaal mens in nederland is. En dat alleen op basis van uiterlijk.
En zoals ik lees ga je het proberen. Ik zou het leuk vinden als hier daarvan films en fotos zou plaatsen van je ervaringen.

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.232 seconden
Joomla templates by a4joomla