justitie,dit verhaal is bizar.

Meer
9 jaren 10 maanden geleden #563 door djangela
Beste lezers,een bizar verhaal dit verhaal moet u echt lezen,ik heb in twee duizend zeven een onterechte gevangenis opgelegd
gekregen van 7 jaren,aan deze onterechte straf heeft een bloedhond [rechter in den Bosch de heer Bergcotte] ook een schade vergoeding maatregel op gelegd van 70-000 euro,die ik niet kan betalen en ook niet ga betalen omdat ik simpel weg onschuldig ben ,ik moet hier voor weer een jaar uitzitten en dan nog blijf die 70,000 staan,zijn ze gestoord of niet.
je zou toch denken men heeft gezeten,dan is die 70,000 weg maar nee hoor je heb gewoon, omdat hun je willen straffen ook al kan je het niet betalen en iemand wel wil betalen, maar dat gewoon niet kan zo maar een jaar opsluiten,dat is voor mij een reden om een activist te worden tegen het justitie regiem,na mijn detentie zal ik een leden bestand op richten tegen justitie,rechters en politie.
ik leef in een vrij Nederland waar ik mijn meningen mag uiten,ook om dat ik keiharde bewijzen heb dat ik niet de dader ben en niet kon zijn ,deskundigen hebben dat onder ede verklaart maar ze willen niet luisteren ,om dat ze niet met de billen bloot willen en weer een schande van het rechtsysteem openbaar wordt ,maar na deze jaar ben ik aan de beurt met de media en een hele vorse schade vergoeding voor wat ze aan hebben gericht .bewijs matriaal verdraaid door officier van justitie en hooft van politie de namen maak ik later bekent in de media .ik hou jullie op de hoogte .dus ik heb toch gelijk ik vind het een crimineel net werk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ietje

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.214 seconden
Joomla templates by a4joomla