Kom op mensen in de Liemers en een beetje meer..

Meer
10 jaren 3 maanden geleden #82 door ietje
Westervoort, Duiven, Didam, Zevenaar,.......... Meldt je aan zodat we snel kunnen aanpakken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: mieke

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 3 maanden geleden #84 door robje
ik denk dat je meer bereikt met 1 duidelijk oproep :) ipv het hele forum vol te gooien met korte onduidelijke berichten

begrijp me niet verkeerd, ik wil je niet afkraken maar ik denk dat het forum niets heeft aan heel veel boze berichtjes en een 10 tal vage oproepen :)

wel begrijp ik je woede hoor ;)

Please Inloggen to join the conversation.

  • Alexander
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 3 maanden geleden #86 door Alexander
Beantwoord door Alexander in topic Kom op mensen in de Liemers en een beetje meer..
Hoi Robke,

Als het goed is kan je ook zien dat de berichten van verschillende personen door het hele land zijn, dus dat het korte berichten zijn. Is niet zo vreemd. wij kunnen duidelijk al zien dat het hele land in opstand raakt tegen onze regering. Hiervoor hebben we overal door het hele land mensen nodig die komen helpen.

Het gaat niet om hoeveel berichten, maar wel om welke plaatsen ze actief willen helpen met groepen op te zetten en de aanval in te gaan. Vanuit Landelijke Demonstratie 2013 zijn wij de verbindende factor die iedereen helpt om te zorgen dat de bekendheid groter wordt maar ook helpen met het uitwerken van de ideeën.

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 3 maanden geleden #100 door mieke
Hoi..ik stond vannacht mezelf wakker te houden door een beker koffie te drinken in een benzinestation langs de snelweg! Een praatje aangeknoopt met wat mensen en gevraagd of ze iets van 7 maart gehoord hadden...nee dus! Een opmerking dus aan de mensen die flyers uit gaan delen. ..DENK AAN DE TANKSTATIONS LANGS DE SNELWEGEN!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Alexander

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.230 seconden
Joomla templates by a4joomla