OPROEP ACTIE ARNHEM !!!!!

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #217 door ietje
OPROEP ACTIE ARNHEM !!!!! werd gestart door ietje
Graag zou ik via dit platform een oproep willen doen om op de landelijke protestdag van 7 maart te demonstreren tegen het a-sociale afbraakbeleid van ons kabinet. Niet iedereen is in de gelegenheid om naar Den Haag te reizen of heeft daar het geld voor daarom zijn ook kleinschaliger projecten denk ik belangrijk.

Mijn idee is om in Arnhem bij voldoende deelname via de Rijnbrug te lopen van Noord naar Zuid en vice versa, zo hou je ook het verkeer op en maak je een statement.... het is van belang dat we met zn allen niet langer alleen maar mopperen maar ook massaal van die bank af gaan komen... natuurlijk hebben we dan wel voldoende deelnemers nodig anders heeft het 1 geen zin en 2 is het te gevaarlijk. Dus wie wil er meedoen met dit initiatief? Natuurlijk wordt de plaatselijke media uitgenodigd om verslag hierover te doen, te denken valt aan de lokale kranten maar ook aan ons lokale radio en tv station RTV Arnhem, mijn ervaring is dat deze laatste meestal bereid is om hiervan beelden te komen maken mocht de actie doorgang krijgen.

Vriendelijke groeten,
W v D.

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #268 door Arnhemmers zijn het zat
Sinds afgelopen woensdag is er op facebook een site geopend om mensen uit Arnhem en omgeving op te roepen mee te doen met deze actie...

Plaatsen om te cerzamelen nog niet.afgesproken maar wel gemerkt gezien de likes dat er interesse is .
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ietje

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.216 seconden
Joomla templates by a4joomla