Verslag 7 Maart J.L.

Meer
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #470 door Theoolt
Verslag 7 Maart J.L. werd gestart door Theoolt
Nog even een verslag,van mij uit. Hoe begon het
voor mij en de voor bereiding, voor 7 maart j.l. Ik las zo als velen bij evenementen op facebook van het plan van Jerry Agema. Ik ben hier direct op ingesprongen. Dus zelf ook een evenement op touw gezet Met de titel: Wegversperring ook hier in het zuiden zijn wij het zat.

Natuurlijk krijg je in het begin geen respons,zelfs heel veel kritiek.Maar ben toch stug doorgegaan,heb heel veel artikels rond laten gaan met statistieken,ook voelbaar wat er daadwerkelijk aan de hand is in dit huidig Europees stelsel,waar wij in Nederland mee te maken hebben,en nog steeds ondervinden.(Nu dagelijks nog verschijnen er artikelen c q krantenberichten wat er ons allemaal nog te wachten staat.

Al met al is het niet rooskleurig,wat de toekomst hier in dit land ons te wachten staat.) Goed nog even terug komen op de voorbereiding. Ik heb contact gezocht met Jerry Agema en gezegd dat niet alleen truck chauffeurs het moeilijk hebben,maar de gehele bevolking heeft last van de crisis.(niet iedereen natuurlijk) maar het grote gedeelte van de bevolking,zeer zeker. Op een bepaald punt kreeg deze actie een grote medewerking,van veel actiegroepen in Nederland het succes van deze demonstratie is overal wel terug te vinden.(Nogmaals bedankt mede dankzij alle actie voerders deze dag.)

Nu dit op touw was gezet en uitgevoerd,zagen de mensen heus wel het probleem waar wij allemaal mee te kampen hebben en nog zullen ondervinden.Ik heb heel lang getwijfeld over de bekendmaking van de startplaats,i.v.m. represailles vanuit de politie bewegingen. Dus toch maar contact gezocht met de landelijke politie eenheid. Na een goed gesprek te hebben gehad zagen ook zij wel de problemen waar wij in dit land mee te maken hebben.En kregen daarna ook alle medewerking,natuurlijk na bepaalde regels die wij onderling hadden afgesproken..

Het wordt langzamerhand weer tijd voor een nieuwe revolutie. Er moet binnenkort,weer iets gebeuren. ACTIE, ACTIE , ACTIE!!!!!!!!!!!
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden doorTheoolt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ietje, truckertje

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 1 maand geleden #479 door truckertje
Beantwoord door truckertje in topic Verslag 7 Maart J.L.
Hoi Theo,

Je actie was prima geregeld de demonstranten gedroegen zich keurig, respect!!
En zoals je al op de site aangaf inderdaad ook een pluim naar de politie toe,
die hebben ons goed begeleidt en zeker niet gehinderd.
Dit was inderdaad niet alleen voor chauffeurs Jerry, Jij en de rest komen op voor allen
die het minder of slechter hebben in ons mooie Nederland.
We gaan door!!! Samen staan we sterk, nog meer acties met meer mensen samenbundelen.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.216 seconden
Joomla templates by a4joomla