Gezocht vrienden uit Alkmaar of omgeving!

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #130 door ricoboy
Hallo ik wil weten of er iemand uit alkmaar en of omstreken woont zodat we een groepje kunnen maken en bij een kunnen komen om flyers te maken en om te demonstreren ik hoop dat er genoeg gehoor is want ik wil niet alleen maar stil zitten en postjes plaatsen

Please Inloggen to join the conversation.

  • Alexander
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 2 maanden geleden #131 door Alexander
Beantwoord door Alexander in topic mensen uit Noord - Holland, wakker worden!!!!
Hoi Rico, heb er een nieuw topic van gemaakt voor je, misschien goed om het topic anders over je timeline heen te laten gaan en ga vragen aan mensen uit je eigen omgeving om te komen helpen met actie voeren of welke mogelijkheden jullie ook hebben. Misschien kunnen jullie wel iets anders verzinnen zoals dummypopen aan de snelwegen hangen of juist spandoeken etc.

Neem aan dat je zelf ook wel creatief ben om wat te kunnen verzinnen. (Op een forum is het altijd nog wachten op reactie tot het langs iemand geweest is die uit je buurt komt of er op kan reageren, dus verwacht niet binnen 10 minuten gelijk reactie. Anders heet het geluk :))

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #132 door ricoboy
Dank je alexander dit zal me nog meer helpen om op de goede weg te komen

Please Inloggen to join the conversation.

  • Alexander
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 2 maanden geleden #133 door Alexander
Beantwoord door Alexander in topic mensen uit Noord - Holland, wakker worden!!!!
Lijkt mij ook ;) Nu gewoon lekker in Alkmaar rond roepen.

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #345 door carla
hallo ik kom ook uit alkmaar.
je hoor niemand in alkmaar over de actie.
ben het al op fb aan het plaatsen maar geen reactie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ricoboy

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #346 door ricoboy
carla ik kom uit alkmaar ik zoek ook mensen maar dat zijn er niet veel helaas miss kunnen we samen wat gaan doen

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden
Joomla templates by a4joomla