Actie 1 mei

More
9 jaren 11 maanden geleden #536 door Danny krikke
Actie 1 mei was created by Danny krikke
Hoi

Ik zou graag een actie op willen zetten op 1 mei ergens in Overijssel.
Ik zelf ben de beheerder van Nederland in opstand.

Mijn vraag is:
Of er hier mensen zijn die daar intresse in hebben.

Mvg Danny krikke
Nederland in opstand

Beheerder van Nederland in opstand.

Please Inloggen to join the conversation.

  • Alexander
  • Bezoeker
  • Bezoeker
9 jaren 11 maanden geleden #537 door Alexander
Replied by Alexander on topic Actie 1 mei
Beste Danny,

Er is gekozen voor een landelijke actie die dag weer. Dit maal in het hart van de Leeuw.
Goed om te horen dat je ook actie wilt voeren, maar we proberen alles dit maal te centraliseren vanuit ons en ContraClub. Hiervoor is het belangrijk dat wij gaan kijken om iedereen over het hele land naar Den Haag te kunnen vervoeren. Het beste is als iedereen met de auto komt, hiermee pakken we dit weer zeer-langzaam-aan. Maar voor de mensen waar kosten niet te overzien zijn of geen vervoer hebben. Vragen we of ze kunnen mee rijden en daarnaast zijn we ook bezig om andere mogelijkheden tot beschikking te komen. Alleen hier kunnen we nog niet al te veel over kwijt.

Belangrijk om te weten is dat het die dag gebeurd. Hoe en wat is minder belangrijk, alleen dat het om Den Haag gaat en we willen graag dat iedereen mee doet.

De rede dat het allemaal misschien wat geheimzinnig lijkt, is puur omdat we dit maal de controle zelf in handen willen hebben als groep en dat we ook met een duidelijk beeld naar buiten komen.

Zou zeggen sluit zelf of als pagina aan bij het volgende event. (Bedoeling is niet om te kopiëren, delen mag natuurlijk wel. Belangrijkste is dat mensen op de hoogte gehouden worden via dat event).

Event: www.facebook.com/events/1423685464557363/

Please Inloggen to join the conversation.

More
9 jaren 11 maanden geleden #538 door Danny krikke
Replied by Danny krikke on topic Actie 1 mei
Hoi

Ik ben zelf van mening dat de opkomst laag zal zijn (al hoop ik het natuurlijk niet).
Op 7 maart hebben we het zelf geprobeerd in den haag 25 man was er.
Veel mensen klaagden dat het te ver is en te duur.
Vandaar mijn vraag.
Uiteraad werken wij overal aan mee.

Mvg Danny

Nederland in opstand.

Beheerder van Nederland in opstand.

Please Inloggen to join the conversation.

  • Alexander
  • Bezoeker
  • Bezoeker
9 jaren 11 maanden geleden #540 door Alexander
Replied by Alexander on topic Actie 1 mei
Hoi Danny,

Ik snap de moeilijkheid ook best. Binnen Den Haag zal het op zich geen probleem zijn om mensen te mobiliseren, gezien we naar Den Haag gaan. Voor mensen in Groningen en Limburg hebben we het namelijk over hele andere problemen 1 mei. Daarom willen we juist zorgen dat we het centraal gaan organiseren.

Belangrijkste voor nu is, vertel nog niet te veel. Hou je voornamelijk aan het landelijke persbericht die we uitgeven. Deze is te vinden op www.landelijkedemonstratie2013.nl en op www.contraclub.nl . Daarnaast zorg dat mensen begrijpen wat er in de media sowieso al gebeurd. Dan heb ik het over wat voor ballonnetjes worden er in de kamer op geblazen, maar daarnaast ook wat is er veranderd in de politiek waardoor iedereen er op achteruit gaat. Dus zorg eerst voor de discussie, wanneer mensen inzien dat de politiek ons meer kapot maakt dan ons lief is gaan ze vanzelf mee.

Vanuit de rest van het land willen mensen wel mee, maar die leven al ver genoeg onder die armoede grens, daar moeten we ook voor zijn. Zorg voornamelijk dat je in gesprek ben, problemen aan kaarten en kijken waar mensen mee zitten waardoor ze niet kunnen komen.

Naast het openbare gedeelte op het forum, kan je ons ook een e-mail sturen om informatie op te vragen.

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.151 seconden