Overijssel in opstand

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #106 door Overijssel in opstand
Overijssel in opstand.

Wij zijn het zat dat de crisis op het volk wordt verhaalt en vooral de zwakkeren in de samenleving de dupe hiervan zijn. Er wordt bezuinigd op de ouderenzorg. Er wordt bezuinigd op de gehandicaptenzorg. Door de hoge accijns op benzine worden de prijzen kunstmatig hooggehouden, denk maar aan het kwartje van kok.

De gemeenten samen met de multinationals krijgen subsidie om dure kantoorgebouwen te bouwen en na een paar jaar leegstand krijgen ze weer subsidie om het af te breken. Steeds meer bedrijven gaan failliet. Steeds meer mensen moeten zich melden bij de voedselbank en er komen steeds meer mensen op straat te staan.

Dit is allemaal nog maar het topje van de ijsberg.
Terwijl de hebzuchtige bankiers en politici ons legaal bestelen en ons geld uitgeven aan snoepreisjes en dure projecten zoals de JSF, alsof het niets is.
Het gebeurd voor onze ogen. Wij het Nederlandse volk heeft zich lang genoeg kalm gehouden! Het is nu tijd voor actie want dit kan zo langer niet doorgaan. Het is ONS geld! en het is ONS land!
En daarom moeten wij ONS allemaal gaan verenigen, ongeacht waar u vandaan komt. Iedereen is welkom

Wij zijn niet de enigen, wij zijn al met velen. Kom erbij zou ik zeggen en like en deel deze pagina zoveel mogelijk door. Samen solidair! Samen sterk. Voor het Nederlandse volk!
Bijlagen:

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 1 maand geleden #453 door patrick
Beantwoord door patrick in topic Overijssel in opstand
Hallo, ik moet nog even wennen hier.

Is er al iets bekend wanneer we bij elkaar komen?

Voor verder overleg.

Graag hoor ik van jullie
Gr patrick polmann
polmannbouw

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.225 seconden
Joomla templates by a4joomla