Waar wordt er in Utrecht actie gevoerd?????

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #189 door Jolanda
Ik zie dat er in diverse provincie's in Nederland al groepen opgestaan zijn die actie gaan voeren. Zijn er in de provincie Utrecht mensen die zich willen groeperen om mee te doen aan de actie?

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

  • Alexander
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 2 maanden geleden #190 door Alexander
Beantwoord door Alexander in topic Waar wordt er in Utrecht actie gevoerd?????
In Utrecht lijkt het nog stil te gaan, al kan me dit weer niet voorstellen. Ik zie ook geen facebookpagina's vanuit Utrecht. Misschien goed om dan juist het initiatief op te pakken? Als je hulp nodig hebt, kunnen we je altijd helpen.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 1 maand geleden #325 door Anita1966
Hoi Jolanda , hoor wel dat er wat gaat gebeuren op de brug bij Nieuwegein/ Vianen .Maar wat is niet duidelijk en er wordt constant stil gezwegen maar ik denk een "stille" actie.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 1 maand geleden #326 door Jolanda
Ok. Dan rij ik er wel naartoe in mijn eigen auto(tje). :ohmy: En sluit me bij hen aan. Hoop dat ze het accepteren. Jammer, met een grote groep was leuk geweest. Bedankt voor je reactie Anita!!

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

  • Alexander
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden #327 door Alexander
Beantwoord door Alexander in topic Waar wordt er in Utrecht actie gevoerd?????
Vanuit LD2013 is er niets bekend, maar het zou natuurlijk kunnen dat zij dit zelf organiseren zonder extra aandacht aan te geven. Daarnaast hebben wij er ook niets over gehoord. Alles wat niet is kan nog komen, maar zou het zelf niet laten wachten tot op het laatste moment.
Mocht er niets georganiseerd worden is het heel zonde want in de provincie Utrecht en Noord Brabant zijn er geen acties.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 1 maand geleden #334 door Anita1966
Inmiddels is er bekend dat er morgen een vergadering is door diverse grote vrachtwagenbedrijven op een locatie in Nieuwegein. Zij zijn niet aangesloten bij het landelijke maar er gaat zeker wat gebeuren. Bedrijven komen uit heel het land dus morgen samen. Zodra ik meer informatie heb laat ik het hier weten!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ietje

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden
Joomla templates by a4joomla