Verzamelpunt Den Haag

Meer
10 jaren 1 maand geleden #370 door paulschellevis
wilt u dit A.U.B lezen en delen !!

bij deze wil ik iedereen oproepen in alle steden van zuidholland om mee te doen aan de actie van 7 MAART 2014 ,het plan is om de snelwegen ,en alle drukke en belangrijke wegen en aders af te sluiten dmv langzaam/stapvoets rijden of wat dan ook ,laat iedereen weten dat we het niet langer pikken ,ook willen we duidelijk maken dat zuidholland meetelt in deze boodschap ,wij hebben waarschijnlijk de meeste steden van heel Nederland in onze provincie ,dus kom massaal

in iedere stad zoals delft ,zoetermeer ,leiden etc maar ook alle kleinere plaatsen en dorpen ,spreek af bij alle grote (centrale) stations om 14.00 zodat wij met elkaar de wegen kunnen vastzetten om 15.00 > dan zal er een gezamelijke en landelijke actie plaats vinden !!

doe een A4 tje achter uw raam (met daarop zuid hollands protest )zodat iedereen weet dat we bij elkaar horen ,daarnaast zijn jullie natuurlijk vrij om andere kopieen achter uw raam te plaatsen van uw auto ,zodat men weet waar we het niet mee eens zijn !! deze regering en de EU en dat we van beide afwillen om zo weer een beter Nederland te krijgen !!

voor de actie van den-haag stel ik voor dat wij ook om 14.00 verzamelen en dit bij de haven hoofden op de scheveningse boulevard doen ,vanuit daar zullen we in groepen richting het malieveld rijden en ook een groep richting het binnenhof zelf ,tevens is het van belang dat alle mensen die niet in het bezit zijn van vervoer ,maar toch willen bijdragen aan de actie deze ook met spandoeken richting het binnenhof gaan !! laat uw stem horen ,den haag heeft de zwaardere taak van het overtuigen van de aanwezigen op het binnenhof ,dat wij hun niet langer zien zitten als regeerders en dat zij weg moeten van hun fluwelen zetel .

elke inwoner van elke zuid hollandse stad of dorp zal wel weten welke weg het beste afgesloten kan worden evenals de wegen rondom steden en dorpen ...zo kunnen wij met elkaar zorgen voor een duidelijk signaal !!!

deel dit bericht aub met iedereen die u kent !!!!
tot VRIJDAG 7 MAART
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Alexander

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #389 door Silvia
Beantwoord door Silvia in topic Verzamelpunt Den Haag
eindelijk besloten waar ik heen ga, mij (ons) zie je op het Binnenhof! :whistle:
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden doorSilvia.

Please Inloggen to join the conversation.

  • Alexander
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden #391 door Alexander
Beantwoord door Alexander in topic Verzamelpunt Den Haag
Mooi dat jullie er uit zijn, top dat jullie aanwezig zijn.
Zou zeggen laat Rutte goed horen, dat we er niet mee eens zijn.
Geef ook even aan dat hij de file-informatie niet moet vergeten ;)

Please Inloggen to join the conversation.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.228 seconden
Joomla templates by a4joomla