ACTIE 7 MAART

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #160 door Debstar89
ACTIE 7 MAART werd gestart door Debstar89
Hallo mensen,

de tijd dat jullie de actie willen houden om de truckers, auto's of wat dan ook stil willen leggen op de Nederlandse wegen, lijkt mij het beste om dat in de ochtend in de spitsuur te doen, aangezien alle sectoren om 15:00 uur al allemaal aan het werk zijn lijkt me dat geen nuttige tijdstip!.
Ook de weg richting schiphol moet gewoon stil gelegd worden...

Graag reactie terug...

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #166 door Zeeuwsventje
Beantwoord door Zeeuwsventje in topic ACTIE 7 MAART
Jerry Agema die begonnen is met de oproep tot deze actie heeft vanaf het begin gezegd 7maart om 15:00. Als je dit veranderd wil hebben zal je toch menige organisatie moeten polsen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ietje

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

  • Alexander
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 2 maanden geleden #174 door Alexander
Beantwoord door Alexander in topic ACTIE 7 MAART
hmm waarom begin ik nu zo zin te hebben in autoloze zondag.... 7 maart alles blokkeren en kom met je gezin naar de snelwegen voor de feesten. zorg voor dj's krijtstoep noem maar op. OK even een wild idee.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #186 door Debstar89
Beantwoord door Debstar89 in topic ACTIE 7 MAART
Klopt daar heb je ook een punt, de tijden hoeven niet veranderd te worden, wel dat de actie van 7 Maart, wat specifieker moet worden in wat we gaan doen.
Ik wil Jerry Agema zijn plan niet afkraken hoor, en top dat hij ermee is begonnen met een datum,
alleen is er niet goed nagedacht over de demonstratie, mensen gaan niet de hele dag met het idee rond lopen: om 3 uur moet ik stil staan, stoppen met fietsen of winkelen en werken...of wat dan ook over heel NL.
Wat ik ook merk en soms vragen krijg van mensen, dat hun en ikzelf trouwens heb gevraagd van..
Wat gaan we nu precies doen? Alle sectoren plat en wat trucks op de weg die stoppen..?
Als we nou zeggen dat iedereen die een auto heeft om 15:00 gewoon op de snelweg stoppen en tot 17:00 niet meer rijden, mensen geen auto hebben en mensen met fietsen bij hun in de stad/dorpje op straat gaan zitten. Geen straatjes maar echt vanaf de punten de straten wat richting het centrum gaat en terug en richting de snelweg blokkeren.
Dan zijn we met groepen samen en zullen de mensen eerder doen dan alleen en wie weet stapt iemand anders ook van zijn fiets af of stopt met lopen...

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #187 door ietje
Beantwoord door ietje in topic ACTIE 7 MAART
om even alvast op een paar reacties te reageren:.......

@Alexander terug te komen, ook ik heb die gedachte. Van vrijdag 3 tot zondagavond. Strak plan :P
Woon redelijk dichtbij een snelweg en broodjes en koffie geen probleem.

@ Debstar, ik zou het toch echt niet wagen om met mijn autootje stil te gaan staan op een snelweg. Gevaar voor jezelf en anderen is daarvoor veel te groot. Maar ik begrijp je intentie. :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Alexander

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 2 maanden geleden #192 door Zeeuwsventje
Beantwoord door Zeeuwsventje in topic ACTIE 7 MAART
Jerry is begonnen met de datum en het tijdstip 7 maart 15:00, alle bijgekomen initiatieven van derden hanteren ook dit tijdstip en als er ook maar iets geschreven wordt in de media dan wordt ook dit tijdstip genoemd. Natuurlijk zijn er betere tijdstippen te bedenken maar zie die maar eens te bespreken of te delen met de inmiddels vele afzonderlijke initiatieven tot actie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ietje

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.242 seconden
Joomla templates by a4joomla